otrdiena, 2014. gada 28. oktobris

Torte uz pannas jeb nepareizais "Bruņurupucis"

Sveiki, sveiki, šoreiz nolēmu padalīties ar gardas tortes recepti. Tā kā man pirms divām dienām bija dzimšanas diena, tad es nolēmu sev sacept torti, bet tā kā manās pašreizējajās mājās nav cepeškrāsns, tad es izdomāju pameklēt risinājumu interneta plašumos. Man par laimi, es atradu daudz risinājumu, bet visvairāk man acīs iekrita torte "Bruņurupucis", kuru es arī nolēmu izmēģināt. Kāpēc man sanāca nepareizais 'bruņurupucis' mazliet vēlāk...

Priekš mīklas būs nepieciešama:
1 ola
1 budžiņa iebiezināta piena
1 tējkarote ar etiķi dzesētas sodas
450-470 g miltu

Tātad, ielejam bļodā iebiezināto pienu un iesitam olu, labi samaisām. Tad pievienojam dzesēto sodu un pakāpēniski pieberam miltus, kamēr ir iespējams maisīt ar karoti. Vēlāk mīklu maisām ar rokām līdz tā ir mīksta un elastīga. Izveidojam šādu kukulīti.
Tad mīklu sadalām astoņās vienādās daļās.


Katru gabaliņu izrullējam un tad sākam cept. Pannu sākumā sakarsējam un tad pa vienam cepam. Receptē bija rakstīts cept 1 minūti no katras puses, bet es cepu nedaudz ilgāk, lai būtu nedaudz brīnāka mīkla.


Kad visas astoņas kārtas ir gatavas, tad ķeramies klāt krēmam.
Krēmam būs nepieciešamas:
2 olas
2 ēdamkarotes miltu
500 ml piena
1 glāze cukura
200g sviesta
1 paciņa vaniļas cukura

astrolī ielejam pienu, pievienojam olas, cukuru, miltus un vaniļas cukuru. Visu labi samaisām un liekam uz mazas uguns. Maisot vārām līdz krēms sāk biezēt. Tad pievienojam sviestu, samaisām un noņemam no plīts. Ļaujam mazliet atdzist.

Vēl priekš tortes mums būs nepieciešami kivi. Oriģinālajā receptē bija teikts ka vajag 7 kivi, bet manā gadījumā nepietika pat 8, tāpēc es pievienoju arī vienu banānu. Lai sanāktu bruņurupuča forma katrai nākamajai mīklas kārtai jābūt mazākai par iepriekšējo. Es viņas uz aci apgriezu un atgriezumus atstāju, lai beigās varētu pabērt pa virsu.

Ķeramies klāt tortes kārtošanai. Pirmo mīklas kārtu smērējam ar krēmu un liekam kārtu ar kivi, tad atkal mīlka, krēms, bet šoreiz bez kivi. Kivi kārtu daudzumu var variēt pēc pašu vēlmes, manā gadījumā bija 3 kivi kārtas.


Kad visas kārtas ir saliktas pārberam torti ar mīklas atgriezumiem un vēlreiz pārlejam ar krēmu(ja palika, manā gadījuma krēms palika pāri), tad sākam dekorēt ar kivi šķēlītēm. Un lūk arī atbilde kāpēc man sanāca nepareizais bruņurupucis- man pietrūka kivi... 

Bet tortes garša tik un tā ir laba, lai arī izskats nav pats labākais. Nu bet es vēl tikai mācos. =) 

Ja kādam ir interese, tad
ŠEIT var apskatīt kā tortei vajadzēja izskatīties)) 


Laura

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru